Často kladené otázky
Některé dotazy se často opakují, a tak jsme se na ně níže pokusili odpovědět. Jestliže máte otázku, která zde není zodpovězená nebo máte nějaké zvláštní přání, neváhejte a obraťte se na nás. Rádi vám se vším poradíme a pokud to bude aspoň trochu možné, vyjdeme Vám vstříc.
Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?
Pokud je Vámi vybrané zboží skladem, zásilku odešleme nejpozději do 2 až 3 dní. Pak už to záleží na přepravní společnosti, kterou jste si zvolili.
Rád bych si zboží prohlédl na živo. Je to možné?
Ano, je to možné přímo v naší dílně (po předchozí domluvě) nebo na trzích (více informací zde). Nově pro Vás chystáme prodejnu v Táboře.
Je nějaký minimální cenový limit pro vytvoření objednávky?
Ne, kdokoli může objednat zboží z našeho e-shopu v libovolném množství a hodnotě.
Jak mohu za zboží zaplatit?
Pokud zvolíte platbu dobírkou, budete platit až při převzetí zboží od dopravce, a to způsobem, který si vyberete (hotově/kartou). Jestliže se rozhodnete zaplatit předem, můžete využít bankovní převod. Platbu kartou chystáme.
Jaká je na zboží záruka?
Na veškerý sortiment platí záruční doba 24 měsíců.
Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?
Ano, je to možné přímo v naší dílně (po předchozí domluvě) nebo na trzích (také po předchozí domluvě), anebo pro Vás nově připravujeme prodejnu v Táboře.
Potřebuji atypickou velikost povlečení, pomůžete mi?
Ano, rádi Vám vyjdeme vstříc a vyrobíme na míru cokoliv potřebujete. Využijte prosím kontakt uvedený zde na webu a ozvěte se nám.
Jak poznám, že jste přijali mou objednávku?
V objednávce jste vyplnili e-mail a na ten přijde automatické potvrzení Vaší objednávky.
Máte u produktů reálné fotografie?
Ano. Nepoužíváme vizualizace ani fotografie stažené z internetu. Veškeré fotografie na e-shopu jsme sami pořídili a věrohodně tak zachycují přesnou podobu našich výrobků v reálném prostředí.